sobota 4. července 2015

Happy.


A máme tu prázdniny. Pravda, měla jsem tu rozepsaný článek, který jsem psala den před vysvědčením (konečně neuvidím některé ksichty dva měsíce!!!), ale byl plný keců o tom, že nemůžu spát, chci brigádu a tak. Neříkám, že dnes to bude o něco lepší, ale zkusím to.

První dny prázdnin jsem si vlastně celkem užila, i když momentálně skládám hlavu v obýváku na gauči, protože můj pokoj je plný barviček, žebříků, válečků a podobného harampádí, kterému bych ráda porozuměla, ale motat se do toho nebudu. Už se těším až bude hotovo a lehnu si zas do své postele, ale asi to nebude jen tak, protože příští týden strávím většinu pod stanem na Masters of Rock ve Vizovicích. Ale těším se, i když uvidím nejspíš osobu, kterou vidět zrovna nechci, ale budiž.

Ve středu jsem byla na Cinetube, kde bylo pár českých a slovenských youtuberů. Hodně lidí nechápe to šílenství kolem nich a nedivím se. Ale lidé jsou to skvělí. Ono i prosadit se na youtube je docela těžké. Byla jsem moc ráda, že jsem je viděla, i když chyběl Hoggy, který je tak trochu moje srdcovka. Bylo to celkem komické. Všude kolem byly děti ve věku zhruba dvanácti let. A pak my. A když už jsem tam byla pomalu nejstarší, tak jsem byla za mrchu a všechny děti předběhla a šla se vyfotit s Explem. Řekl mi, že jsem super. Objala jsem ho. A mohla jsem jít domů :D Haha, ne. Můj cíl byl ukořistit fotku s ním a Matúšem, který neumí zrovna dvakrát hezky fotit, a proto je naše fotka nezveřejnitelná. Oba mám. A jako krásný bonus jsem přidala Vidraila a Atiho, který je neskutečně milý!

S R. jsme se tak bavily, že by nebylo vůbec špatné jet na Trnkobraní. Bylo by to fajn. Taková ta pohodová atmosféra s kulisou českých a slovenských písniček, to člověk taky občas potřebuje! :D A navíc, bude tam Slza.

Ještě tak přemýšlím, že po MORu nebudu mít vlastně co dělat. Sakra, měla bych něco vymyslet, nebo se doma ukoušu nudou. Nějaký návrh?

1 komentář:

  1. Zdravíčko!
    KONEČNĚ se pokouším reagovat:D. Ty Mastry ti docela upřímně závidím. Ne, že bych kdoví kolik z letošních účinkujících poslouchala, ale spíš tu možnost, být někde a nechat se nabíjet tou muzikou, atmosférou a energií (a taky sem tam alkoholem, i to k tomu patří:D). Já bych letos ráda na Sziget, ale nevím, kde seženu patřičně štědré sponzory, protože si nejsem jistá, zda to ze svých úspor budu schopná zafinancovat. Fotku s Explem jsem viděla, sice jsem nevěděla, o koho se jedná, ale hlavně, že jsi díky němu měla den krásnější:D :).
    A nějaký typ na léto? Hmm, kdybych tak věděla...LP v Polsku, ale nevím, zda je to úplně tvůj šálek kávy, v Česku mě pak napadají leda Hrady, tam toho bývá hodně. No a samozřejmě Šternberský kopec,ten to jistí! ;) :D.

    OdpovědětVymazat