středa 29. července 2015

Huh!

Můj program poslední dva dny :D

Já a blogger jsme nikdy nebyli kamarádi. Proto tu byl asi pět let vkuse stejný základní design. Včera jsem se naštvala a rozhodla se, že nad bloggerem vyhraju, ale nepovedlo se. Takže tahle provizorní varianta tu zůstane asi dalších pět let, protože už na to nemám nervy, navíc mi nejde nahrát pozadí, takže musím dočasně využít tohle! Dokonce jsem uvažovala, že se vrátím na blog.cz, tam je to alespoň jednoduché, přehledné a nemáte moc možností, co zkazit. 

Každopádně.. přidala jsem do menu odkazy na všechny mé sociální sítě, jen twitter chybí, ale k tomu se třeba dostanu časem, teď už jsem z toho všeho vyšťavená a nechci jít zase spát v pět ráno, jako včera. 

Jo a píšu článek, píšu ho už asi týden. Ale slibuju, že nejpozději zítra večer bude tady! 

❤!

Žádné komentáře:

Okomentovat