pátek 19. června 2015

God grant me the serenity, to accept the things I cannot change.

Courage to change the things I can,and wisdom to know the difference.


Cítím se špatně. Fakt hodně špatně, i přesto, že k tomu nemám důvod. Měla bych, kdybych na dotyčnou osobu zvýšila hlas, ponížila ji, cokoliv. Neudělala jsem to. A přesto se cítím jako idiot, který nemá úctu k lidem. Je hodně těžké člověku vysvětlovat, že nemá určité věci už dělat. Může mu to vysvětlovat sto lidí, ale stejně se nepoučí a hádky vzniknou znova. A znova. A pro jistotu ještě jednou. Mrzí mě to. Strašně. Každý den víc a víc.

Omlouvám se za až tak neobvyklou snůšku keců, ale musela jsem. Tohle je prostě jediné místo, kde můžu napsat cokoliv, protože sem chodí opravdu jen lidé, u kterých vím, že jim můžu věřit a nic z tohoto nepoužijí proti mně. Jsem tak ráda že vás mám. Nedokážu vám to poslední dobou říct, napsat v jakémkoliv blížším kontaktu, protože i tyhle věci se bez pardonu serou. Tak to píšu sem a vy, kteří sem chodíte to jistě víte, ale z nějakého důvodu mám potřebu to napsat a společně s tímto se vám omlouvám, že vám asi nikdy nevysvětlím první odstavec. Je to maličkost, ale pro mě je to momentálně problémem světa.

Abych přešla k trochu pozitivnějším věcem a věřte, následující věta bude celkem paradoxem. Včera jsem se tak při opakování si ekonomiky vymyslela, že se přidám do projektu #100happydays na Instagramu. Asi všichni víte o co se jedná, tudíž nic osvětlovat nemusím. Nevím kdy začnu, protože na dnešním dnu byl jediný vyfotitelný šťastný moment ten, kdy jsem jedla. A jídlo jsem nevyfotila. Překvapivě, když vše zmizí vždy během pár sekund :D Možná zítra. Možná ještě dnes. Uvidím.

A když jsem psala o té ekonomice, dneska jsem se fakt celkem cítila. Možná se to fakt stane mým oblíbeným předmětem. Možná i účetnictví se může přidat. Ale to jen možná. Spíš ne.

Mějte se :) 

1 komentář:

  1. Draha, kolikrat i ja mam chut nekomu neco hnusnyho rict, aby si uvedomil. Nikdy to neudelam. Protoze bych si zase pripadala jako ta nejhorsi.
    Ale mas velkou pochvalu za dnesni vykon! Prece jsi mluvila jako kniha!

    OdpovědětVymazat