úterý 17. července 2012

This is who I am escapist, paradise seeker.


Nějak mě to psaní článků začalo bavit. Včera u nás byla sestřenice. Nemám ji ráda od narození, je na mě zlá, nemá mě ráda a tváří se jako kyselý zelí. I to zelí se možná tváří líp. Každopádně jsem to přežila a snad ji zase rok neuvidím.
Konečně s A. máme plán na víkend. Pokud bude počasí podobné tomuhle, bude to hodně zajímavé. Ale i tak se těším! Původně jsem sice měla jít úplně s někým jiným, ale ti se beze mě obejdou. A já bez nich taky. Stejně to bude určitě na nic, plánujou už to pomalu měsíc a takový akce jsou vždycky nejhorší. A taky tam bude S., takže prostě ne. Doufám, že si budu pamatovat víc než z téhle soboty a nebude moc bahna.
No a nejlepší novinka za poslední týden. V dubnu jedeme s A. na Tarju♥ Už ji uvidím podruhé a těším se jako bych ji měla vidět poprvé. Zatím mi to nějak pořádně nedošlo, že přede mnou zase bude stát. To začne tak v lednu.
Jdu dělat užitečnější věci, ty moje články jsou čímdál horší a horší. Třeba vyhraju náramek u Olzy, docela by se mi hodil, byl hezkej. Dobrou:)

Žádné komentáře:

Okomentovat