pondělí 6. března 2017


Poslední článek jsem napsala v srpnu a upřímně teď nevím, na co bych měla navazovat. Zlomené srdce mám pořád, k tomu všemu ještě prokletou postel idiotem a momentálně jsem opět ospalá. Ale řekla jsem si, že buď napíšu teď, nebo nikdy. Buďte rádi, že nevíte, jak dlouho tenhle článek už píšu.


Co se za posledního půl roku stalo? V září jsem byla na Nickelback. Chtěla jsem napsat nějaký podrobnější report, ale pak jsem se stěhovala, všechno se kupilo a na blog jsem úplně zapomněla. Ale musím říct, že to bylo parádní, byly jsme s kamarádkou v první řadě (jak kdybych někdy stála jinde, že) a kluci jsou naživo hrozně pěkní. Poprvé v životě jsem si z koncertu odnesla trsátko, prvních pár nocí jsem s ním skoro spala.
V červenci přijedou Evanescence! Nechápu, proč jsem sem tuto informaci necpala hned v den, kdy jsem se to dozvěděla. Pokud hádáte, že jsem skoro pištěla přes půlku školy, tekly mi slzy a podobně, tak hádáte správně.
Poslední koncertní bod budu věnovat našim čtyřem německým blbečkům. Za necelé tři týdny se chystáme s B. (která mi mimochodem dělala minulý týden perfektní koncert přes zeď, ani nevíte, jak je skvělé bydlet s někým, kdo trpí stejnou chorobou) do Stuttgartu na koncert. O tom pravděpodobně článek napíšu. A aby toho nebylo málo a my po koncertě nebyly příliš ve stresu, tak o týden později nás čeká Lipsko. Před dvěma lety jsme měly v plánu jen jeden koncert, ale těsně po něm jsme se rozhodly pro další - tentokrát jsme se rozhodly raději už rovnou pro dva. Doufejme, že se nezblázníme a nebudeme chtít jet na třetí například do Ruska. Českému koncertu jsme se obloukem vyhnuly. A jak jsem se bála, že nestihnu naposlouchat Dream Machine, už strach nemám. To album je perfektní.

Mám za sebou první semestr na VŠ a hlavně první zkouškové. Musím říct, že ač jsem si říkala, že bych nikdy nešla znovu k maturitě, tak jsem změnila názor. Matiku jsem dělala dvakrát, ale stejně ji budu dodělávat v létě. Je to k naštvání, protože mi na druhý pokus utekla jen o pár bodů. Ostatní zkoušky mě nějak nepoznamenaly, ale nezávidím příštím prvákům zkoušku z úvodu do regionalistiky. Předmět to těžký není, ale zkouškové otázky jsou trošku peklíčko. Doufejme, že mě tento předmět u státnic moc nepotrápí. Předměty letního semestru mě zatím vůbec nechytly, řekla bych, že bude nejméně zajímavý.

Už mě nenapadá nic, co bych mohla napsat, ale je stoprocentní, že si vzpomenu hned co to zveřejním. Tak třeba příště.

Mějte se nádherně.
N.

1 komentář:

  1. Ty Nickelback ti přeji, vyfasovat takhle já nějaké trsátko, asi bych ho uložila do krabičky na podůšku jako drahý prstýnek:)).
    Já jsem ráda, že matiku a podobné záležitosti ve škole naštěstí nemám. Budu teda přát hodně štěstí do letňáku!
    Stuttgart, koukám, že ten je už za týden <3. Já jedu jen do Prahy, mám to asi nejblíž. FIA tour jsem ke své smůle vypustila úplně, pamatuju si, že docela dlouho jsem tehdy zvažovala Polsko nebo Rakousko, ale nakonec nic z toho. O to víc se těším teď. Chybí mi, synové ♥.

    OdpovědětVymazat