pátek 4. března 2016

Another day, another lonely night.

Slíbila jsem něco pozitivnějšího. Ano, opravdu jsem chtěla, věřte mi! Ale když už se máte cítit jako odpad světa, tak někdo chce, abyste se cítili ještě hůř. Třeba jako někdo, umírající pod tunou těch odpadků bez nulové možnosti úniku. Mám zas divná přirovnání takhle navečer.

V každém případě bych ráda poprosila každého, kdo moje poslední články čte, aby to nebral jako nějaké stěžování si. Jen volám o pomoc. Do prázdna. Pomáhá mi to. Necítím se moc narušeně, ale to asi žádná narušená osoba. Vím, že to zvládnu a budu žít jako dřív. Jen ne dnes. Ani zítra.

Chce se mi křičet. Kolikrát mám chuť vyběhnout někam na pole a křičet z plných plic. A pak spustit ten vodopád slz, schovat se do něčí náruče, říkat té osobě jak jeho maličkost nenávidím a pak se rozesmát, udělat mu dle mého názoru moc slušivý rozcuch a jít zase domů.

Svět by byl tak fajn, kdyby neexistovali debilní zakomplexovaní lidé. Možná i díky nim mě dnes celý den bolí žaludek jak čert a mám chuť si ho vyrvat z těla. Na druhou stranu je to fajn, protože alespoň jednou si z těla nechci rvát srdce.

Dobře, je asi o 16 hodin později, žaludek už se uklidnil, ale moje srdce zase krvácí. Pět slov, které vás srazí znovu dolů. Bojuje ve mně zase nenávist, neskutečná zlost, výčitky a kdoví co ještě. Pravděpodobně mi není souzeno štěstí. Poslouchám Nirvanu a přemýšlím, co jsem udělala špatně a v každé chvilce, kdy zlé myšlenky odejdou se celé situaci směju jak blázen. No, proč jak.

No nic, je čas se jít učit, ta maturitní otázka sama do hlavy nenaskáče. A přísahám, že dalšího volání o pomoc vás už ušetřím. Pokud se někomu nepovede srazit mě na dno ještě víc.


Žádné komentáře:

Okomentovat