neděle 26. srpna 2012

Never gonna give up this simple style, let's drink and enjoy.

"Ty mě balíš?!" :D 

"Ty jsi měl tak hezké vlasy... proč jsi se ostříhal?"
"Však to doroste.. a až to doroste tak si tě vezmu" 




Ikdyby si mě měl pamatovat jako tu, co mu vypila půlku piva, pamatovat si mě bude. Oficiálně jsme se seznámili. A ne jednou, rovnou pětkrát. Možná šestkrát. Ale to je dlouhá historie. Poznala jsem taky jeho holku. Je možná fajn, ale pro mě to bude navždycky ta, co chodí s R. a ani bych se nedivila kdyby mi dala nějakej jed do cigaret. Ikdyž se tvářila mile, nějak jsem jí to nevěřila!:D
Ale jinak bylo strašně moc fajn. Plno vodky, nejlepší lidi a zbytek radši nebudu rozvíjet, ale hned bych si to zopakovala! Sice jsem si pobrečela, ale tak.. to já brečím vždycky a to obejmutí mi pomohlo. Moc.
Ráno jsme s A. poslouchaly Bullet For My Valentine, strašně se mi vybavilo minulý léto. Konečně je všechno zase fajn, konečně si zase můžeme připíjet na Geoška, povídat si o divných věcech, říkat jak se brzo uvidíme a uvidíme se beztak za milion let zase. Ale prostě.. Chápete.
A taky jsem si konečně uvědomila jak to k němu mám. Možná jsem to takhle nechtěla, ale jak říkají všichni kolem. Srdci neporučím no. Mějte se krásně :)

2 komentáře:

  1. Ano... o zbytku pomlčíme :DD Taky bych si to zoopákla, ale bez některých lidí (určitě víš koho myslím) a tolika chlastu. :D Takhle jsem se snad ještě nezpila... stydím se. :DD Ale jinak byla sranda.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se na to zapomene tak dej vědět, zjisti kdy se hodlá dlouho zdržet v hospodě 'někdo' a já přijedu! :'D

      Vymazat